DEX3000 – decentral ventilation
Eksempler på anvendelse
Lær mere i frisk, iltmættet luft
Når luften i klasseværelset er ren, holder eleverne hovedet klart og får mere ud af undervisningen. Frisk, iltmættet luft giver højere koncentrationsevne, flere succesoplevelser og mere glæde. DEX3000-serien er udviklet til at hjælpe børn og lærere med at føle sig godt tilpas i ethvert klasseværelse. I klasselokaler har luftkvalitet stor betydning.
Under pandemien fik vi øjnene op for værdien af ren luft uden usynlige mikroorganismer. Ved at udskifte luften løbende, nedsættes spredning af virus og bakterier. Det giver mindre risiko for, at lærere og elever smitter hinanden.

Yd bedre på jobbet med ilt til hjernen
På jobbet opholder mange mennesker sig sammen på forholdsvis lidt plads – ofte i mange timer. Et decentralt ventilationsaggregat fra DEX3000-serien holder luften konstant frisk både på kontoret og i mødelokalet. Det giver øget opmærksomhed og ydeevne. Uanset, om I sidder i et lille mødelokale eller i en stor konferencesal, har vi et anlæg, som løbende renser luften. Helt lydløst, naturligvis, så I ikke behøver hæve stemmen.

Motion i frisk luft - indendørs
Når luften i fitnesscentret deles af mange hårdtarbejdende kroppe, falder luftkvaliteten i takt med, at vægtene løftes. Det kan være helt slemt på træningsområder med løbebånd, romaskiner og håndvægte. Her kan luften være så fattig på ilt, at man kan sætte spørgsmålstegn ved effekten af træningen. Med DEX3000 ventilationsaggregater bliver træningsoplevelsen næsten som at dyrke sport udendørs. Så velkommen i det fri – indendørs. Teknologien er let at installere og kræver minimal vedligeholdelse.

Sund leg og søvn uden risiko for allergi
I institutioner, hvor vores yngste leger, spiser og sover, er en sund luft en nødvendighed.
Vi skaber de bedste betingelser for både børn og ansatte med et DEX3000 luftbehandlingsaggregat, præcist tilpasset rummets dimensioner. Anlægget forebygger allergi og fremmer en sund middagssøvn. De små slumrer i fred uden larm fra ventilation.
