EXHAUSTO Connect App
EXHAUSTO Connect App giver mulighed for at styre og måle luftkvaliteten i dit hjem - benyttes sammen med VEX40T
Indhold
- Generel information om EXHAUSTO Connect
- Kompabilitet og funktioner
- Installation og parring
- Login
- Anvendelse
General information om EXHAUSTO Connect
Hvor kan jeg downloade EXHAUSTO Connect ™ applikationen?
EXHAUSTO Connect ™ er kompatibel med iPhone og Android. Du kan downloade den gratis hvor du normalt henter dine apps.
Hvordan kommunikerer VEX40T med EXHAUSTO Connect ™ appen?
Forbundne EXHAUSTO-produkter kommunikerer med applikationen via EXHAUSTO Connect ™ Box modemmet, som er koblet til internettet via dit wi-fi-netværk. EXHAUSTO Connect ™ Box skal være forbundet med produktet.
Hvad bruges EXHAUSTO Connect ™ Box til?
EXHAUSTO Connect ™ Box bruges til at oprette forbindelsen mellem VEX40T og EXHAUSTO Connect ™ applikationen.
Hvor kan man købe EXHAUSTO Connect ™ Box modemmet?
Modemmet kan købes hos alle vores distributører.
Følger der en garanti med EXHAUSTO Connect ™ Box modemmet?
Ja, EXHAUSTO Connect ™ Box er omfattet af en 2 års garanti fra datoen for købet af produktet.
Er EXHAUSTO Connect ™ applikationen gratis?
Ja, appen er gratis og kan downloades fra Google Play og App Store.
Kompabilitet og funktioner
Læs om VEX40T herHvilke produkter er kompatible med EXHAUSTO Connect ™ Box modemmet og dermed EXHAUSTO Connect ™ applikationen i Danmark?
Det decentrale ventilationsaggregat VEX40T
Hvad kan jeg gøre med min app?
Med VEX40T kan man styre og programmere ventilationen samt overvåge luftkvaliteten indendørs og udendørs.
Installation og parring
Hvad vil det sige at parre produktet?
Parring er den proces, der gør det muligt at forbinde produktet med applikationen, så enhederne kan genkende hinanden og kommunikere sammen. Denne handling finder kun sted første gang man anvender produktet i applikationen.
Hvordan slutter man EXHAUSTO Connect ™ Box til produktet?
Download quick start guiden, som vil vejlede dig gennem processen trin for trin.
Hvordan opretter jeg min konto?
Du skal downloade appen og vælge "opret en konto".
Jeg har glemt min adgangskode
Åbn "Min konto" i applikationen under dine personlige oplysninger. Klik på linket "glemt adgangskode" for at hente informationen.
Kan applikationen installeres på flere smartphones for at styre det samme produkt?
Ja, man kan installere applikationen på flere smartphones og logge på samme konto (den, som du har parret med dit produkt). Ved samtidig brug vil den sidste handling have effekt, uanset den anvendte konto.
Kan man installere flere produkter i den samme applikation?
Man kan parre så mange produkter, man ønsker, til samme konto og derfor også den samme applikation. Du tilføjer ganske enkelt et produkt på din startside.
Login
Er min internetboks kompatibel med EXHAUSTO Connect ™ Box modemmet?
Din internetboks skal have wi-fi, så modemmet kan forbindes til produktet og sende informationen tilbage til applikationen. Din wi-fi-router skal være på 2,4 GHz netværket. Hvis din boks er på 5GHz netværket, skal den konfigureres via dens indstillinger for at adskille 2,4 GHz og 5 GHz netværkene. Det eneste du skal gøre, er at opkoble til 2,4 GHz netværket for at parre produktet. Efter parringen kan du vende tilbage til dit 5 GHz netværk, hvis du vil, men du skal holde de to netværk (2,4 GHz og 5GHz) adskilt.
Hvordan verificerer man, om EXHAUSTO Connect ™ Box er korrekt opkoblet til internettet?
En grøn lampe vises på modemmet.
Jeg kan ikke slutte EXHAUSTO Connect ™ Box til min wi-fi-boks
Tjek, om wi-fi-koden er korrekt indtastet i applikationen (små og store bogstaver, nul i stedet for bogstavet O for eksempel), og at din telefon er opkoblet til det samme wi-fi netværk. Muligvis skal du trykke på en knap på wi-fi-boksen for at nyt udstyr kan tilsluttes.
Min EXHAUSTO Connect ™ Box kan somme tider ikke modtage wi-fi eller kobler fra.
Flyt eller installér din EXHAUSTO Connect ™ Box væk fra eller på den anden side af dit Aldes-produkt.
Hvad sker der i tilfælde af en internetafbrydelse?
EXHAUSTO Connect ™ fungerer takket være EXHAUSTO Connect ™ Box modemmet, som er tilsluttet din internetboks. Hvis du ikke længere har internet, kan du ikke kontrollere produktet fra applikationen, men hvis du var i en ugentlig programmeringstilstand, vil den fungere normalt. Produktet vil dog fortsat fungere i den sidst valgte tilstand.
Anvendelse
EXHAUSTO Connect ™ Box tænder ikke
EXHAUSTO Connect ™ Box er ikke tilsluttet produktet, eller ikke korrekt forbundet, eller produktet er ikke tilsluttet strømforsyningen. Frakobl modemmet og tilslut det igen, og kontrollér, at produktet har strøm og fungerer. Hvis problemet vedvarer, bedes du kontakte serviceafdelingen.
Min EXHAUSTO Connect ™ Box blinker orange
Tjek at:
- Din internetboks er korrekt tilsluttet internettet.
- Tjek, at du ikke har en proxy for at få adgang til internettet.
Hvad betyder lamperne på min EXHAUSTO Connect ™ Box?
Dataindikator
- Blå lampe blinker: dataoverførsel i gangværende
Wi-fi-indikator
- Grøn lampe lyser: tilsluttet internetboksen
- Orange lampe lyser: kontrollerer netværksforbindelsen
- Rød lampe lyser: er ikke tilsluttet wi-fi
- Lilla lampe blinker: downloader en opdatering
Min EXHAUSTO Connect ™ Box lyser grøn, men jeg kan ikke kontrollere produktet
Dit internetnetværk forbinder muligvis gennem en proxy eller autentificeringen udføres via CCU validering eller tilsvarende, så EXHAUSTO Connect ™ Box kan ikke forbinde til internettet, men er korrekt tilsluttet wi-fi. I så fald skal man vælge et andet netværk.
Har du flere spørgsmål?
Du kan til enhver tid kontakte vores kundeservice på mail: salgdk@exhausto.dk
eller på tlf.: +45 6566 1234 i tidsrummet mandag til torsdag 8:00 - 16:00 og fredag 8:00-15:00